Як в умовах особистісно-орієнтованого навчання спланувати оцінювання учнів, яке буде відбуватися постійно впродовж виконання учнями проектів?
Дуже цікаво було дізнатися про методи та інструменти оцінювання! Не думала, що їх так багато. Розібралася з цілями: для чого проводити різні види оцінювання. З інструментами складніше - у яких випадках краще використати той чи інший інструмент: самооцінка чи рефлексія, оцінка груп чи схема ЗХД?
Але склалося враження, що отримана інформація, точніше її кількість, ще більше все заплутали -хочеться використати якомога більше всього. Вибір оптимального методу та інструменту для оцінювання -наразі ключова задача для мене.
Але склалося враження, що отримана інформація, точніше її кількість, ще більше все заплутали -хочеться використати якомога більше всього. Вибір оптимального методу та інструменту для оцінювання -наразі ключова задача для мене.
Немає коментарів:
Дописати коментар